Want your
own Fotopage?






 
Perak (Bagan Serai) Wedding Photographer

By: zulkeflee jelani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 11-Jul-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Boring sabtu

...penjara
memorial perang
 
...soldadu India
 
 
Hari Sabtu, cuti, boring sungguh. Cuaca tak mengizinkan untuk xtvt luar, tapi layan kepala punya pasal, aku keluar jugak ke pekan

Pemandangan depan Penjara Taiping, memang sesuai sangat dengan jolokan bandar hujan...gelap, walau sepatutnya sinar matahari dah ada huuu... Sahabat called, tanya ada apa cerita, so layan kepala dia pulak la. Jalan2 di sekitar jalan menuju Bukit Larut. Sebenarnya aku dah lama nak ambil gambar memorial ni, tapi asyik takder peluang je hehe

...dari luar pagar.


Soldadu perang...

...soldadu perang dari India ~ tinggal nama.

...soldadu camera, tembak2 juga merata alam hehehe Moment captured...!





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net